02 d’agost 2019

L'home llop



Tantes olors que el dia m'omplen
visc a destemps, visc en desordre
deu ser la llum que em fa confondre
per mi la lluna és "teta de monja"
el pa de cada dia m'estressa
la meva feina no m'interessa
quan veig la "tele" em ve tristesa
és quan cau el sol, que no porto disfressa.

Sóc l'home llop m'agrada viure a poc a poc
sempre amb ressaca i ulls de foc
sóc l'home llop, m'agrada viure a poc a poc
massa ferotge per ser on sóc.

aujourd'hui je ne veux pas parle
aujourd'hui je veux chante
c'est la lune mon inspiration
c'est la nuit qui me confon.

I esquivo el dia per resoldre, el que és per mi un dilema d'ordre
sóc animal o sóc persona, potser seré el que la nit em porta.
I el que la nit em porta, no sé si sóc persona.

Sóc l'home llop, m'agrada viure a poc a poc
sempre amb ressaca i ulls de foc
sóc l'home llop m'agrada viure a poc a poc
massa ferotge per ser on sóc.