08 d’agost 2018

Temps perdut



Avui m'he despertat en un lloc equivocat
On les formes i els colors sembla que s'hagin confós

On el temps no hi és present on se l'ha emportat el vent
On res no és el que era, on tot és diferent

I si almenys hi fossis tu però fa temps que vas marxar
I ara estic sol i perdut en un lloc desconegut

No tinc fred ni tinc calor, no tinc rumb ni direcció
Sols em queda el teu record que fa bategar el meu cor

I per què? Per què vas marxar aquell dia?
I per què? Fa tant temps que ja no et veig
Diga'm quan, quan ens tornarem a veure?
Perquè jo ja no sóc el d'abans

Voldria volar pel cel o nedar per l'oceà
O agafar-me en un estel i visitar un món llunyà

Voldria entrar en un forat fosc on ningú em pugui trobar
O anar-me'n a veure el sol aviam si em pot explicar
per què? Amb tantes coses per somiar
Jo sempre somio el mateix

I per què? Per què vas marxar aquell dia?
I per què? Fa tant temps que ja no et veig
Diga'm quan, quan ens tornarem a veure?
Perquè jo ja no sóc el d'abans