28 d’agost 2018

Només el punk rock em fa feliç



Avui m'he quedat empanat
Mirant la portada del meu disc preferit
I tot pensant he reflexionat
Que només el Punk Rock em fa feliç.

Des de que vaig néixer no tinc objectius per créixer.
No m'agrada res, no m'omple res, un incomprès.
Però tinc ben clar que una passió m'enterrarà.

Ara he vist la llum, em sento viu i esveradíssim.
No m'enganyareu, sé la veritat i vaig bogíssim.
A les penes punyalades i als disgustos gots de vi.

Avui m'he quedat empanat
mirant la portada del meu disc preferit
I tot pensant he reflexionat
Que només el Punk Rock em fa feliç.

Ja ho diu un vell amic que això t'ajuda a viure
No ens cansarem de repetir:
EL PUNK ROCK ENS FARA LLIURES!
Ja hem trobat la felicitat.

Avui m'he quedat empanat
Mirant la portada del meu disc preferit
I tot pensant he reflexionat
Que només el Punk Rock em fa feliç.

Avui m'he quedat empanat
Mirant la portada del meu disc preferit
I tot pensant he reflexionat
Que només el Punk Rock em fa feliç.
Que només el Punk Rock…
Que només el Punk Rock…
Que només el Punk Rock em fa feliç!