03 d’agost 2014

L'àrea petita




Que podria explicar-me més bé,
que no em lliga l'abric i el jersei,
que a vegades faig riure de tant que m'espanto.

Que t'estimo del dret i el revés,
que he per dut les ulleres al tren,
que si em mires així, vull dues tasses de caldo .

Segons els estudis d'un senyor molt savi
som el que estimem.
Tens un bigotet de vi damunt el llavi
potser és el moment.

Que ja sé que ja tinc una edat,
que no dormo i després vaig cansat,
que aquell núvol té forma de les teves cuixes.

Que m'enyoro de llocs on no he estat
i de llavis que mai he tastat,
que el que em dónes és gairebé cosa de bruixes.

A la ràdio parla un altre economista,
diu que estem fotuts.
Ahir vaig somiar que em treies a la pista
i ballàvem junts.

Ja s'ha confirmat l'alineació
de l'equip que juga a partir d'ara,
hi ha sorpreses i malgrat lesions
és de gala.

Ja s'ha confirmat l'alineació
de l'equip que juga a partir d'ara,
sortirà a l'atac i està format, finalment, per tu i jo.