19 de juliol 2019

Morir per morir



Doncs morir per morir
que sigui jove encara
i marxar per marxar
perquè no fer-ho ara
perquè no fer-ho ara.

Més m'estimo fugir
avui que sóc bonica
que no em vegi envellir
tothom de mica en mica
tothom de mica en mica.

i no em comenceu a dir
que és molt d'hora per morir
que és millor amb el cabell blanc
i gens de força a la sang.

He vist massa foscor
quan l'acabi s'acosta
i els dies de tardor
morint sobre la costa.

M'imagino la mar
que em tanqui les parpelles
com he vist despullar
les roses, les més belles
les roses, les més belles

És el millor el comiat
quan la veu encara crida
triaré sempre el combat
si és que cal perdre la vida.

Doncs morir per morir
que sigui jove encara
i marxar per marxar
perquè no fer-ho ara
perquè no fer-ho ara.

Més m'estimo fugir
avui que sóc bonica
que no em vegi envellir
tothom de mica en mica
tothom de mica en mica.

No em digueu que els meus germans
vulguin fer més companyia
que per ells he fet abans
tot allò que jo podia.

Si fos molt si no és res
tot queda ja a l'esquena
jo no espero ja res
i marxo ben serena
i marxo ben serena.

Demà em faig a la mar
la mar de la l'equipatge
Demà em faig a la mar
i deixo aquesta platja
i deixo aquesta platja.

Doncs morir per morir
que sigui jove encara
i marxar per marxar
perquè no fer-ho ara
perquè no fer-ho ara.