25 de maig 2019

Si em dius que no



T'estic mirant i no trobo cap paraula
ja no hi ha comunicació
i al meu davant
veig només les restes d'un mirall
que ja no podem arreglar

Pots fugir-ne com un gos o abraçar-me si es que no

I si em dius que no, ja t'hi pots quedar,
vaig per feina!
Si decideixes marxar, com si dius de tornar,
vaig per feina!
I si em dius que no i si em dius que no,
anem per feina!
si decideixes plegar, com si ara dius de tornar

En aquest món
cada cosa nova ha d'anar al seu lloc
només queda el moment
Com l'última nit, vas ser tu qui va dir ja és massa tard
i es quan em vas enredar

Pots quedar-te si tu vols o marxar-te si es que no
No esperis a que jo et digui que és millor

I si em dius que no, ja t'hi pots quedar,
jo vaig per feina!
Si decideixes marxar, com si ara dius de tornar,
jo vaig per feina!
I si em dius que no i si em dius que no,
anem per feina!
si decideixes plegar, com si ara dius de tornar,
anem per feina!

I és que a mi ja tant em fa,
tant si vols com si no vols
i a mi ja tant em fa,
tant si vols com si no vols
I a mi ja tant, a mi ja tant em fa

Per què en el fons res té sentit