08 de maig 2019

La tercera guerra mundial



Tot està per fer
tot per encetar
Crec que tu podries ser
un més que digne candidat.

Jo voto per tu,
activista local
potser ens trauràs d'aquest embut,
ens lliuraràs del Banc Central.

Mira ara què fan,
però em trec el barret.
Si no fos per la ratafia,
que em lliura de l'agonia,
em fotria un tret.

I si a tu ja et va bé,
si a tu tot t'és igual,
actua com si estiguessis a les portes
de la Tercera Guerra Mundial.

Ja tenim el circ,
ara ens falta el pa.
Els cínics i els escrúpols d'avui,
seran els cínics i els escrúpols del demà.

Donem una lliçó
d'enginyeria fiscal.
Un cavall de Troia al cor
Songtext-ubersetzung.com
de l'economia global.

Tot em sembla genial,
estic content i somrient.
Per què diantre quan algú assenyala a la lluna la penya li mira el dit.

I si això no va amb tu,
si a tu tot t'és igual,
actua com si estiguessis a les portes
de la Tercera Guerra Mundial.

Si no hi ha res
i no ho veig gens clar.
No sé pas el que vull fer,
respiro fort i penso:
estic molt confús,
ho potser estic cec.
Però a mi em fa l'efecte que "sentic"
és un dialecte a tot el mal ja està fet.
I si això no va amb tu,
si a tu tot t'és igual,
cansat que en qualsevol moment
ens poden fotre dins de la Tercera Guerra Mundial.

Guerra mundial

Guerra mundial

Guerra mundial