10 de gener 2021

Superant el fred



Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.

Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.

Els hiverns em costen de passar, a vegades
quan el fred s'acosta venen les rallades.
Però aquest cop tinc força i passo la pantalla,
ja no estic per hòsties he creuat la ralla i ara la pena es fa ràbia.

Cagats de fred a deu graus. El Maresme.
Passant la rasca fent-me bares de mig metre.
Hem abandonat la plaça i els llocs on vam créixer
passa el temps. (passa el temps) I ara els bons són cars de veure.

Sembla mentida que llarg el gener.
Sense un duro per fer res. Perdent el temps, matant les hores.
És quan estàs sol que t'enfrontes als teus monstres
Si abaixo la guàrdia fot-me un cop, va.

Passa la vida però tot va tant lent
que jo ja no se què fer. Travesso un desert de gel.
Sol amb la consciència en un monòleg. Bufa fort el vent
però si em concentro en el camí ja no em para ni Déu.

Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.

Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.

Superant el fred. Tatxo setmanes al meu calendari.
Espero el dia D omplint folis amb deliris varis
entre esperança i odi fins que la glaçada pari.
Són peces del meu esperit que quedaran quan mori.

Que soni hardcore el dia que el món s'acabi
i que la melodia que entoni invoqui mil dimonis.
Que tots coneguin què passa per dins d'aquest llunàtic
proveu l'oli que emana quan m'exprimeixo el crani.

Ser jove és un estat d'ànim
que tots oblidem amb el pas del temps.
Del pou al clímax així de ràpid.
I si caus i et fas mal aprens, és fàcil.

Supervivent d'un naufragi.
M'he curtit suportant mil temporals
L'avui és dur i el demà un misteri.
I els hiverns sempre tornen, però acaben passant.

Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.

Ja és hivern altre cop i el fred cala
i estan buits els carrers.
Busco el sol com una sargantana
Dóna'm dopamina, dóna'm vitamina D.