24 de gener 2021

Ratpenat



Temptes l'home amb abundants plaers
Que un cop són assolits, en generen més
I esclaus com ara som del nostre desig
Viurem tan sols per ell
I a les nostres mans tot allò que hem posseït
S'esvairà com el sol

Notícies meves arriben a tu
Ja saps que no sóc mort i que he sobreviscut
Vivint en la foscor, embogint tot sol
I un ser violent i lleig jo he engendrat
Amb la forma del ratpenat
Per poder viure en aquest món

Sóc mort i renaixement
Tinc un peu a l'infern i un hivern que no s'acaba mai
Veig camps de refugiats
Espelmes als terrats
I un cor trencat per la meitat
Fort, fort, fort, cridaré tan fort que tu et tornaràs cançó
Plens de sang, ratpenat i jo som allò que sempre t'ha espantat

Si arribes a dalt del cim
L'abisme és als teus peus
Tu em portes dins d'una onada
I em deixes entrar dins teu
Trepitjo terra sagrada
Accepto el meu passat
No espero ni tinc cap pressa
El temps farà justícia.