13 de juny 2020

Primera conjugació



Ara ja és hora de llançar-me, has d’escoltar-me,
que m’atrapa l’ansietat de no deixar d’imaginar-te.
Deliri, desastre, no sé llegir entre les línies dels missatges
quan tu parles de nosaltres. Què amagues? Què et guardes?
Perquè hi ha dies que ho tinc clar i d’altres que puc esperar-me.
On puc trobar-te? No sé on mirar-te. No controle el meu desig.

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Calfar l’ambient, frenar, accelerar-te.
Sacsar el llit, suar i no torcar-me.
Tornar a començar…

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Banyar-me en els teus dits i no saciar-me,
sentir-te bombejar i aborronar-me.
Tornar a començar, tornar a començar.

La llum encesa per mirar-nos, sincronitzar-nos, per estimar-nos…
Ei! que no hem vingut aquí a ratllar-nos!
Menta fresca, intensa, lenta, entra, la teva llengua s’alimenta.
Revifa l’incendi que hi ha dins de mi.
No és fàcil sortir d’esta selva banyada.
Mossega’m els llavis, segueix el camí.
No hi ha marxa enrere, fluïm!

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Calfar l’ambient, frenar, accelerar-te.
Sacsar el llit, suar i no torcar-me.
Tornar a començar…

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Banyar-me en els teus dits i no saciar-me,
sentir-te bombejar i aborronar-me.
Tornar a començar, tornar a començar.

Mullar, saciar, frenar, parlar, tornar a començar,
calfar, sacsar, suar, banyar, volar, foll…

Jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Calfar l’ambient, frenar, accelerar-te.
Sacsar el llit, suar i no torcar-me.
Tornar a començar…

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
alliberar la teua boca.
Banyar-me en els teus dits i no saciar-me,
sentir-te bombejar i aborronar-me.
Tornar a començar, tornar a començar.

Que jo volia devorar-te, tastar-te,
que jo volia devorar-te.
Que jo volia devorar-te, tastar-te,
que jo volia devorar-te!