12 de març 2014

Adagio non troppo



Música que és feta de mobiliari antic
En una casa en runes així és el lloc d'on jo vinc
El meu humor de gossos em manca des de fa ja un temps
I passo nits en vetlla escrivint esbossos d'aquest
Segon moviment / tempo
Adaggio non troppo

És la història de sempre, és cosa de la gravetat
Que em corba les espatlles quan comença a clarejar
A les set de la matinada i amb tantes contradiccions
Torno a casa i allí m'esperen les meves altres addicions
Segon moviment / tempo
Adaggio non troppo

A tempo ràpid jo em perdo
A un pas lent sabem com fer-ho
En algun moment perdrem el tempo
La pressa mata però volem tastar el ferro
Menjar la pols, saltar a l'arena
Morir ficant la credibilitat en venta
No renunciar, sentir la carn viva
Només tenir-me a mi

I el meus fantasmes, el meu bestiari
Les feres que em guarden del que passi
Els errors van amb mi, els darrere també
La vanitat, la constància en un mar de dubtes
Fent la guerra per la nostra banda rock'n'funk
Addagio ma non troppo, tempo sense presses
Ballant a un pas aquest
Segon moviment / tempo
Adaggio non troppo

https://www.facebook.com/despertadorsatomics