14 de febrer 2013

No és un dia més



No és un dia més
Em nego a seguir veient-ho tot del revés
Fora drames, no en volem més
Llençarem per la finestra
les angoixes i les penes

Hi aniré si un amic em crida
No li deixaré el cor en números vermells
I eclipsarem al sol que ens il·lumina
Així sagni el compte corrent

'Nem fent sota els estels
Rebufant per fer canviar la direcció del vent
I tinc un pressentiment, d'aquesta ens en sortirem
Reforçats per la tempesta
En una justa recompensa

Hi aniré si un amic em crida
No li deixaré el cor en números vermells
I eclipsarem al sol que ens il·lumina
Així sagni el compte corrent

I aquesta màgia que sento ara sota els peus
fa que trepitgi diferent
Un nou ressort pel moviment

I el daurat de la nostra estrella
Li tornarà al paisatge
el seu ataronjat
forjant un dia nou en la certesa
de resoldre tot entrebanc

Hi aniré si un amic em crida
No li deixaré el cor en números vermells
I eclipsarem al sol que ens il·lumina
Així sagni el compte corrent