24 de gener 2013

Fil de llum





Quan sento que tot s'ha acabat
Que no sé aixecar el cap
Que no tinc forces per continua cap endavant
Quan sento que me fet petit, que ja no crec en mi
Que el món continuaria igual si jo no fos aquí
Llavors m'esforço a recorda la teva cara el meu davant
La meva orella escoltant, la teva veu, baixet parlant
Dient que guanyar-me el destí només dependria de mi
I vaig prometre aprendre el repte a partir d'aquell instant

Respira, espera, aixeca't sense presa.
Inspira, refés-te, la vida al món t'esperen.
Respira, espera, aixeca't sense presa.
Inspira, refés-te, la vida al món t'esperen.

Quan sento que res té sentit
Que el món està girant,
No sé com posar un peu a terra i recomençar
Quan sento que no queda res pel que sempre he lluitat
I cau cada desig que m'ajudava a pensar
Torno altre cop a recordar la teva cara el meu davant,
La meva orella escoltant, la teva veu baixet parlant,
Dient que guanyar-me el destí només dependria de mi
I vaig prometre prendre el repte a partir d'aquell instant.

Respira, espera, aixeca't sense presa.
Inspira, refés-te, la vida al món t'esperen.
Respira, espera, aixeca't sense presa.
Inspira, refés-te, la vida al món t'esperen.