29 d’abril 2012

Un indret privilegiat




Visc a un indret privilegiat,
Fora del món civilitzat
De la muntanya fins al mar,
Per tot arreu n'hi ha un grapat
Ple de camins i rierols
Que es petonegen amb el bosc
Fem del moment un festival,
A l'aire lliure o al corral
A l'escola es distreuen en un pati gegant,
La gent gran ho fa al mercat
Són les coses que ens fan viure la vida plenament

Dona, tu ja m'entens que som de poble
Home, tu ja m'entens que som de poble

Records d'infància dibuixats
A cada paret del veïnat
Anant amb bici amunt i avall
Jugant a fet i amagar

El diumenge, un dia esplèndid per anar a passejar
Amb família a la font gran
Són les coses que ens aporten un aire diferent

Dona, tu ja m'entens que som de poble
Home, tu ja m'entens que som de poble

Arriba la festa local
Hi ha gent al carrer principal
Els amics quedarem al bar
Parlarem de la nit abans

Dona, tu ja m'entens que som de poble
Home, tu ja m'entens que som de poble