25 de març 2022

Estimar-te així



Tornem a intentar-ho,
refem el camí,
em costa d'entendre,
que no vius per mi.

Lluito amb els monstres
i amb la llibertat,
m'intenten fer creure,
que no és de veritat.

Si pogués mirar-te i fer-te tan feliç,
si pogués estimar-te així.

Trobaria les paraules per dir-te que t'estimo,
lliuraria la mirada que es diu que es va acabant.
Seríem invencibles, l'amor i la memòria,
l'última vegada no hauria tingut final.

Explicar-nos les nits,
i fer-nos petons,
amb la por pel mig,
viatjant en malsons.

Deixar-nos d'enganys,
no seràs com jo,
tu estimes així,
jo no entenc l'amor.

Si pogués mirar-te i fer-te tan feliç,
si pogués estimar-te així.

Trobaria les paraules per dir-te que t'estimo,
lliuraria la mirada que es diu que es va acabant.
Seríem invencibles, l'amor i la memòria,
l'última vegada no hauria tingut final.

Encara que tot s'acabi
Encara que tot s'acabi
Encara que tot s'acabi
Continuaré pensant que...

Estimar-te així, ja no em fa feliç.