07 de maig 2015

Monea




Dedicat a tots i cadascun dels animals que ho passen malament a n'aquest món

Tancat dins d'una cel·la d'un artístic circ d'Europa de l'Est
Som un de tants que espera que sa mort li arribi suau i molt prest
M'he passat mitja vida rodejat de cacauets i lleons
I jo i vint més estem cansats de que sa gent ens toqui es collons

Ho has endevinat som sa monea que es masturba a un racó
Que sembla divertida i més sociable que sa serp o es falcó
Però mira per on que m'he cansat de ser es centre d'atenció
Encara que aquesta nit pens ser s'estrella de sa funció

Monea a un món de merda
Monea som
Monea a un món de merda
Monea som

Ho tenc tot preparat només hi falta que sa gent obri un ull
I disfruti de s'agònic espectacle que els hi oferiré avui
Es domador me crida i diu que salti aquest tanc de cocodrils
Aquesta nit serà de vigília per ximpanzés i mandrils

I es que m'he suïcidat davant d'un públic on hi havia fillets
Que esper que ara entenguin que en es circ sa crueltat també hi es
I que per divertir-se no fa falta veure com un animal
Fa coses que un humà només faria si segués anormal

Monea a un món de merda
Monea som
Monea a un món de merda
Monea som

I es que me vaig deixar caure en aquell tanc de cocodrils
Em van menjar tot
I sa gent alguns d'ells reien
I d'altres ploraven
Però els millors de tots eren
Els que no hi eren

Perquè encara que hagués saltat aquell tanc de cocodrils
Com havia fet sempre anys i anys i anys i anys i anys i anys i anys
Allò no deixava de ser una merda i que es sa merda
Tant per jo com per voltros

Però es que jo era
Es que jo era
Monea a un món de merda
Monea som

Deixeu els animals en pau
Deixeu-los viure
Deixeu-los riure
Deixeu que tornin grossos
Que cresquin
Reproduir per no morir

No més gàbies
Fes-ho per s'avia
Deixa que corrin pel camp
Deixa que toquin es meu cel
Deixa que sentin sa terra
O es que t'agrada sa guerra

Vos explicaré una cosa
Només una que seran més
Perquè penseu el que penseu
Els animals no són esclaus
No són com els cotxes
No són com ses claus
I ara que tu tires es daus
Si surt un dos
Et menjaré si hi caus

Volem tornar a casa i tornar a ser animals
Ses bèsties demanen procés natural
Ni xips ni cadenes tot descontrolat
D'instint i reflexes sempre he anat sobrat
Si vols companyia tu ets es convidat
I jo molt amable t'estaré esperant

Esper que m'entenguis

Firmat

Sa Monea