21 de setembre 2014

Ens hem fet grans



Ja surt el sol, cada raig il·lumina el meu cos
És temps de marxar
Aquells records que conservo des que era petit
Els portaré al cor

Ens hem fet grans ja no som nens
Ens ha passat volant el temps

I és moment de començar una nova vida
Fora d'aquesta ciutat, lluny de la família
Deixo enrere els meus amics
Per complir un nou desig ben lluny d'aquí

La maleta a la mà dic adéu a tothom
I ja no podré tornar
Tots els carrers per on passo em fan recordar
El que em fa ser qui sóc

Ens hem fet grans ja no som nens
Ens ha passat volant el temps

I és moment de començar una nova vida
Fora d'aquesta ciutat, lluny de la família
Deixo enrere els meus amics
Per complir un nou desig ben lluny d'aquí

Ens hem fet grans ja no som nens
Ens ha passat volant el temps
Ens hem fet grans ja no som nens
Ens ha passat volant el temps