21 de novembre 2014

Home llop



Aquesta nit, sé que pot passar de tot,
s'escalfa el meu instint, s'acosta el meu moment,
no hi puc fer res, em sedueix el costat fosc
i em trobo fent uns moviments que son salvatges.

Aquesta nit la lluna ha deixat de girar,
només em mira a mi, hipnòtica i pacient
ha provocat la inevitable mutació
i et trobes fent uns moviments que son salvatges.

La nit entra de cop...
Ara l'instint et demana sang i es mou tot el teu cos.
Ja em surten urpes a les mans...
Veus com la roba es va estripant.
Ja no em responen els sentits…
i ets més pelut que el Chewbacca.

I és que sóc un home llop
i ja no et pots escapar, et tinc entre els ullals.
Serà una bacanal de sang i fetge,
és la marca de l'home llop…
Només respons al moviment,
treure la força i el desig,
una invasió de tu mateix.

La nit entra de cop…
corre per dins teu,
la lluna marca el pas…
hipnòtica i pacient,
invisible en la foscor desfent obstacles.

I és que sóc un home llop
i ja no et pots escapar, et tinc entre els ullals.
Serà una bacanal de sang i fetge,
és la marca de l'home llop, ho estàs assimilant.
I és que soc un home llop
i ja no et pots escapar, et tinc entre els ullals..