20 d’octubre 2014

De nit



De nit
la foscor em desperta l'instint
l'energia del meu desig
soc les ombres que et fan patir
vols viatjar amb mi fins l'infinit?
vols descobrir que no hi ha fi
enredem-nos tot embogint
soc el so del que queda de l'oblit.
Tot de nit, tot de nit.

Entrega'm la teva anima just al mati
soc aquell malson que als nens no deixa dormir
soc el bandoler, tu seràs el botí
no pateixis per mi l'insomni es el meu abric
desperto aquella força que et corromp l'esperit
saber que cada nit trobo repòs al teu llit
a voltes soc tant gran a voltes tant tant petit

De nit
la foscor em desperta l'instint
tant sols puc gaudir un pessic?
una estona dins el teu llit

Soc aquella veu
que et fa canviar de parer
beu la meva copa
mai no et deixa serè
soc l'impacient
soc mes ràpid que el temps
llenço al meu pregó
l'escampo als 4 vents

Hi ha tristes histories que ningú vol saber
amago dos estrofes en un lloc secret
son tantes les coses que volem sempre fer
son tant poques coses les que em donen plaer
aturem aquesta angunia, aturem les nostres fòbies
la foscor es només l'excusa d'escapar de tanta angoixa
...
i amaguem-nos dins la boira.

De nit
la foscor em desperta l'instint
tant sols puc gaudir un pessic?
una estona dins el teu llit

Tot de nit, tot de nit

De nit
la foscor em desperta l'instint
tant sols puc gaudir un pessic?
una estona dins el teu llit.

I cau la nit tot seguit

Les lletres no enviades son les que saben
que la nit em fa valent per enviar-te el meu missatge
quan trenquem la distancia poder tocar-te
sentir el teu batec que em regales a cada passa

De nit
trobo sortida per mostrar-te una escapada
de nit obro les ales per captar-te la mirada
dir-te tantes coses sense paraules
de nit llenço senyals per dir-te que m'agrades

De nit
la foscor em desperta l'instint
tant sols puc gaudir un pessic?
una estona dins el teu llit

Tot de nit, tot de nit