30 de juliol 2014

El futur és dels covards

https://elfilldelmestre.bandcamp.com/track/el-futur-s-pels-covards

Quan vaig sentir el cel en els seus llavis
sabia que el futur és pels covards
sabia que tot el que havia aprés abans
sobrava en la memòria.

Quan vam mesclar l'amor en el seu ventre
sabia que ja res seria igual
sabia que tot el què semblava important
no tenia importància.

No sempre és dels altres
la llum que mou el món
deixa de queixar-te per tot i per consol
jo et dono ales
i tu claror
del teu llenguatge
sóc professor
em queden bales
però deixa'm entregar les armes
que canti ara un altre la cançó.

Quan vam mentir i ens vam tancar les portes
sabia que estimar no era la pau
sabia que després de cada pas en fals
l'amor tenia el seu rostre.

Quan vam entendre suficients respostes
va haver necessitat de preguntar
llavors vam veure caure màscares i amants
i el cel tornà als seus llavis.

No sempre és dels altres
la llum que mou el món
deixa de queixar-te per tot i per consol
jo et dono ales
i tu claror
del teu llenguatge
sóc professor
em queden bales
però deixa'm entregar les armes
que canti ara un altre la cançó.